четвер, 16 червня 2011 р.

Створюємо імідж бібліотеки

Оскільки PR-діяльність спрямована на створення позитивного іміджу компанії (в нашому випадку – бібліотеки), приділимо цьому питанню окрему увагу.

Дізнайтеся, чи є таблички-вказівники у Вашому населеному пункті, які вказують дорогу до Вашої бібліотеки, чи відмічена будівля Вашої бібліотеки на мапі міста (селища, села). Наявність вказівників значно підвищує Ваш престиж як суспільно значимої значної установи.

Дуже престижно, якщо Ваша бібліотека бере участь, а ще краще - займає призові місця у різноманітних бібліотечних конкурсах. Так, у Німеччині існує чотири національні конкурси для бібліотек, в тому числі і конкурс «Бібліотека року». В Україні такий конкурс з 2008 р. проводить Українська бібліотечна асоціація, а в 2011 році його підтримує Міністерство культури України.

Директори бібліотек-переможців конкурсу УБА «Бібліотека року» 2008-2009 рр. були нагороджені творчими відрядженнями до бібліотек Польщі. Директор бібліотеки-переможця конкурсу 2010 р. стала учасником міжнародної професійної науково-освітньої програми в бібліотеках Австрії. Умови конкурсу в 2011 році читай тут

Наукова бібліотека Державного вищого навчального закладу „Українська академія банківської справи Національного банку України”

В 2011 році УБА також вперше проводить конкурс бібліотечних Інтернет-сайтів. Це унікальна можливість для кожної бібліотеки, що має власний інтернет-ресурс, показати свої напрацювання у сфері інтернет-комунікацій.

Умови конкурсу читайте тут.

Використайте свій шанс отримати визнання української бібліотечної громади!

Немає коментарів:

Дописати коментар