четвер, 2 червня 2011 р.

Розвиваємо соціальні мережі

Відомо, що задоволені читачі діляться своїми позитивними враженнями як мінімум з трьома іншими особами, а незадоволені читачі розповідають про свої негативні враження 10-12 особам।Тому дуже важливо в роботі PR-менеджера побудувати відносини довіри між бібліотекою та її читачами через діалог та опитування і розробити пропозиції не для читачів, а разом з читачами। Таку функцію двостороннього діалогу дуже вдало виконують соціальні мережі.


Було б добре створити персональні сторінки Вашої бібліотеки в таких соціальних мережах, як Facebook।com, Flickr।com, YouTube।com। Звісно це більше підходить для міських бібліотек, а особливо -шкільних та вузівських, оскільки в даних соціальних мережах зосереджена велика кількість потенційних користувачів бібліотеки. Для маленьких сільських бібліотек створення таких персональних сторінок не є обов’язковим, оскільки серед сільських мешканців лише невелика частина має свої аккаунти в соціальних мережах.

Якщо Ваша бібліотека має персональну сторінку в соціальній мережі Facebook.com, Ви можете розмістити табличку «Шукайте нас на Facebook» або «Давайте дружити» (і подати значок Facebook ) при вході в бібліотеку, а також в Інтернет-центрі бібліотеки।

Для Вашої зручності додаємо перелік та розшифровування скорочень основних соціальних мереж світу.

Українська бібліоечна асоціація також має акаунти на Facebook।com, Flickr।com, YouTube।com

Автор: Бояринова Оксана

Немає коментарів:

Дописати коментар